Skallepär! ;)

För någon dag sen plockade jag ur mitt löshår! Välldigt mkt pillande med det! Så sitta i soffan, kolla på tv och ha en tong i handen och klämma sönder limmbitarna så att man kan dra ut slingan! så det var en rolig kväll! haha så nu i helgen ska jag försöka färga utväxten också! Har redan beställt nytt löshår så men ska låta håret vila lite först innan jag ska sätta i det nya! hehe :)
 
Eller hur ser det frächt ut! ;) haha men mitt egna hår börjar bli längre och längre fast nu skulle jag behöva toppa längderna också så får se när den tiden finns! hehe :) men snart så har jag nog mer tid iaf! :) känns skönt!
 
Om vädret håller i så blir det nog längdskidor eller skridskor! Blir trevligt! Var länge sen jag var ut på mina längdskidor! Skriskor åkte jag förra vintern iaf! :) Jag pappa och anna var ut då! Var skojj och välldigt länge sen jag var ut! appa och anna åkte långfärdskriskor medans jag åkte på mina herrskriskor! haha lär testa om jag kan ha mina "dam" skriskor!
 
Fullt påklädd ska man vara :P haha
 
Ha en bra helg alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0