Firar in nya året i bilder! 2013

Nu är det 5e dagen på året! Herregud va fort det gått!
 
Nyår vart lyckat! Roligt att fira in sista timmarna på det gammla året och fira in det nya året som kommer bli klockrent!
 
Först vart det Kina med lite folk! God mat och prat! På kina var det jag, martin, jennifer, jon, sale, johan och anders! Var kanon trevligt! Efter vart det hem och börja invänta folket! vart lite biljardspelande! Musik, dans och spelande! Rolig kvälll! :)
Badrummsfotografering innan 12slaget! ;) haha
 
Fredrik som var mästerfotografen på fyrverkerierna! ;)
Flesta av bilderna som jag lagt upp är tagna av Johanna! Finns på hennes blogg också! Kika in där ;)
 
Efter 12slaget så var vi ju ute och tände raketer och så! Vi byggde en snögubbe jag och grabsen men så var det någon som satte sig på den så jag och jon fick tänka om! hahha så det fick bli en anka! Vart att likna en iaf! med partyhatt och ett champangsglas som näbb! Bra lyckat! Vi höll på till kl 3 sen drog typ alla hem förutom en som sov kvar! :)
 
Haft en kanon bra start på det nya året! Kan inte bli bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0