Fint väder och långpromenad!

Idag var det så fint väder ute så ville ut och gå på en promenad! Så ringde pappa och fråga om vi skulle gå ut och gå! Så JAA svarade jag fort så han kom in till stan så vi träffades vid kyrkan vid lyviken och gick därifrån! Hundarna var självklart med dom också! Var så trevligt att få lite luft och prta med sin älskade pappa <3 Så vi gick ner till piren, sen uupp igen och till min revisor för att hämta ett papper jag ska skicka in! Sen gick vi samma väg tillbaka så vart en promenad på 1,5 timme! Var skönt! Så åkte vi upp till coop för att äta lite fika! Vart en semla var! Hur kan man tacka nej till en semla? det är nog värdens godaste! 
 
Pappa tog kaffe och jag en festis! ;) 
pappa skulle även tippa så jag testade jag med! Otur nog hade jag glömt pengar i bilen! hha men det gick ända! Tack pappsen så nu hoppas jag att jag får fler rätt än dig! ;) hahah Martin är inte hemma då han är på lite grabb kväll så jag vet inte hur man ska kolla om jag vunnit eller inte så han får kolla det åt mig! :) 
 
Hela denna vecka har jag haft dödande huvudvärk och svetttat och fryst... har mäns och brukar få ont i huvet då men denna gång har det vart förjävligt! Huvudet har dunkat när jag vacknat mitt i natten och haft så ont.... har inte haft nån ork till nått! Men idag har det vart bättre! Fortfarande ont i huvet men inte lika skarpt! 
 
Ha en bra torsdagskväll alla! :) Imorgon är det Fredag! 

Kommentarer
Postat av: nikoninan

Haha vi har ju jämt samtidigt xD men det är ju ett fenomen som verkar stämma xD fint det blev med skänken :)! Får komma å provsitta i hörnan ;) du får krya på dig! <3

Svar: Haha ja det är allt ett fenomen :P ja vart jätte bra! Du är så välkommen så ;) kanske ta en promenad någon dag om det är fint väder ? :)
Emelinda

2013-01-31 @ 20:00:45
URL: http://nikoninan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0