Bio. kyla träning!

Torsdag och det är kallt! -20grader brrrr...... var inte så pigg på att gå ut imorse! Men ändå är det bara att masa sig upp halv 7! Ut till bilen och strata den och så ner på gymmet och träffa jennifer kl 07.00 för att gymma! Gick kanon bra! Kände dock av mitt ben ganska mkt på springbandet! blää... Sen kom vi inte in häller för kortet som man drar för att komma in funkade inte så vio var 3st som stod där och försökte tills den andra tjejen ringde så vi kom in! haha
 
Igår direkt när jag sluta var det att skynda sig hem och äta mat sen iväg ner till stan igen för bio! . Så vart bio med martin, fredrik och ulf! trevligt! hihi lång film var det men en bra handling! :) Helt okey film! DJANGO!
 
 
Idag kör jag 60% på allt i butiken! ;)
 
Imorgon är det begravning för Ullis! Osäker på att jag kan bli med.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0