dagarna!

Tisdag idag och för tillfället är jag hundvakt åt lilla trollet Trixie! Har gått bara bra! :) Började morgonen med ett gympass med Jennifer och direkt därifrån åkte jag och hämta trixie! vi har vart ut på promenad, skottat och trixi har drygat sig med borsten när jag skotta! hehe 
I helgen har vi vart ute och  åkte skridskor, jag och martin och pappa, anna! Vädret var fint och var trevligt att glida runt på väsman! :) vi har även kollat på film med danne och kristian. så hällsat på mamma och anders som kommit hem från thailand! Så vi fick sprit och godis.... fick ett mobilfodral men typiskt mamma så kunde hon inte höra skillnad på s2 och s3 så fick för s3 haha men men! Får köpa ett själv istället nångåmh! Men riktigt snyggt var det allt så var ju synd ;) Så fick vi mat också! 
 
så har jag även hunnit gjort semlor! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0