Torsdag! Kvällsöppet till 20.00

Idag är det kvällsöppet i gallerian och det är modevisning och insperationskväll! Så ända till 20.00 har man på sig att shoppa loss!
 
Själv slutar jag 15.00 då cassi kommer och jobbar 15.00-20.00 snällt! hihi
 
Idag har jag gjort kolage och lagt upp på Smycka Ludvikas fb sida! Roligt att pyssla lite! :)
Lite smått och gått från de saker jag har i butiken! Smycka Ludvika! Gå in och gilla Smycka Ludvikas Sida på Facebook!
 
Skulle ha tränat imorse men så kom jag på igår kväll att jag ska ha en utbildning via telefonen om, Min affärsTV haha hade glömt bort det men kom på det innan det var för sent! Gick bra och han tyckte jag var väldigt duktig med datorer och att det inte kommer bli några som hällst problem för mig med det. Så jag ska ha hand om både Smycka och Lifes affärs tv. kommer gå bra! haha Gick kanon iaf! Så nu är det bara tven som ska upp på väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0