Tisdag och så onsdag! Dagarna går fort!

Idag är det onsdag igen! Var lite extra trött igår och idag morse så låg kvar i sängen till halv 8... hehe Imorgon lär jag gå upp tidigare då sotaren ska komma mellan 8-10 så hoppas han kommer tidigt så är det klart! :) Gårdagen gick ganska så fort! Milla var hit och åt lunch och så fikade vi också! hehe sen så ringde cassi och sa att hon skulle och hämta ut mitt paket som kommit till posten så jag och mamma mötte henne utanför åhlens och jag fick mitt sena födelsedags paket! hihi Ett mytt brunt skärp och en ny sportbh! YEY! Så tog vi en vända inne på åhlens och gick runt! Pratade och kollade på sakerna! SÅ trevligt så!
 
Sen hem och då matyn typ var klar! Min duktiga kille <3 hihi potatisbullar vart det! mmm det är gåttis men det är inte martin så förtjust i! haha :) Så japp....  
 
Ingen träning har det inte häller blivit denna vecka! hehe attans.. men får se. kkanske på fredag pratade jag och milla om så får se! :)
 
 
Tralla laaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0