Svart är det nya röda! ;)

Igår så fick jag sluta vid 3 tiden! Cassi kom och jobbade de sista tre timmarna! :) Så jag och martin kunde åka till blge och kicka på bil! Så vi kom dit fick testköra bilen också och så lämna över nyckeln till en annan spekulant på bilfirman och så satte vi oss och pratade med försäljan och martin han skriva på papper innan dom andra kom tillbaka hehe och även under tiden som vi satt där var det ett annat par och fråga efter den så vi kom i bra tid dit! så vi bytte in martins passat och fick åka därifrån med den svarta saaben! Riktigt fin och fräch är den och skön att sitta i! Så jag tycker martin gjorde ett bra köp! Dragkrock är väl det som får komma på sen! :) så vart en trevlig tripp! vi fick även tag i 6st till tallrikar av den serien som vi har så nu har vi 12av tallrikar och 12 ansketter så kanon bra det! Sen hittade jag en tröja! Så bra Fredag vart det verkligen! Sen åkte vi förbi johanna och fredrik så dom fick kika på bilen och sen åkte vi och köpte med oss flamenco hem och väl hemma så kommer vi på -vart är min bil? hahah så den stog kvar på stan så den hade jag helt glömt bort så martin fick skjussa ner mig imorse till jobbet :) vilken tur man har! så vart det att spela supermario! Gick kanon det också! haha
 
kommer sakna den röda! haha
Min polo jag hade innan peugoten var ju röd och den jag har nu är ju svart! haha så nu välkomnar vi 1 till svart bil i familjen! :) hihi
 
Snart helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0