Ikväll blir det FREDASMYS!

Fredag Fredag! wieee
 
Veckan har gått väldigt fort! ojoj alltså! Ikväll blir det fredas mys hoppas jag på! Vi har ju sagt att bara godis och dricka på helger, 1dag i veckan.... humm men dricka drack vi ju igår.. attans! hehe
 
Imorse gick jag upp samtidigt som martin typ! :) Så har tvättat en maskin imorse och slänge in en till som startar vid 5 typ tror jag så då kan jag plocka ur den när jag kommer hem! :) tvätta undan en hel del är ju inte så fel! Blir forst mkt tvätt! bort bort med det! Är väldigt skönta tt gå upp tidigt har jag märkt! Man hinner göra mer saker på morgonen! Även sitta i soffan med tecket och gosa lite hinner man också! Kolla på tv och ta det lugnt och hinna fixa sig i lugn och ro också! han även vattna blommorna! Bra bra!
 
Imorgon så Fyller Anna år så då blir detlite kalasande där också? hihi inte alls tokigt det inte! hihi (= skojj! hih
 

Idag är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0