Haft en sån bra födelsedag!

Gårdagen var kanon bra! Roligt med så mkt folk som ville komma! :) Det var både min famil och martins familj så det var skojj! Ville att dom skulle få träffa varandra! :) Så perfekt timing! När martin fyllde år så var ju mamma och anders utomlands och pappa och anna i rättvik på hundutställning men nu kunde de vara med :) Skojj! Fick så himla mkt fint så super nöjd!
 
Vill ju få allt på plats på en gång också! Fick nya gardiner av mamma och anders och dom åkte upp på en gång allt! Och gråa tassels! gillar dom skarpt! Lär köpa 2st till lika dana!Har 4a styckna men behöver 6st! Sen fick jag prydnadskuddar, 2 vita och en mixer av både mamma och så fick jag en av martins mormor och morfar så cassi var nöjd för hon fick med sig mixern jag fick av mamma och anders med sig hem hon! haha en pilatesboll fick jag av martins pappa! och en korg med massa gått i frukt och presentkort på face it att göra sun thain (hur det nu stavas) så det lär jag göra nån vända när jag ska bli extra snygg!hehe :)  det fick jag av martins mamma och kent! Kanoners så imorse till frukost åt jag yogurt och kiwi, var riktigt gått :) av pappa, anna, disse och trixi och brorsorna och cassi fick jag pengar! fick även pengar av mamma och anders och co på den sidan! så nu har jag fått lite bidrag till kaminen som kommer bli "inkoplad" typ vecka 40? så skojjj!
 
Av mormor fick jag kristall glas så imorse spelade jag lite på de. vart sugen på att testa så hällde upp vatten i olika nivoer och drog fingrarna på glaskanten! Japp det lyckades jag med och kom olika ljud ur glasen! :) Farfar kom också med och av han fick jag peng och blomma och äpplen från hans äppelträd! Så go farfar är! Johanna och fredrik fick jag en så fin ljuslycka som också fick inta en ny plats på en gång och tände ljus i den! Så fin och passa som smäck!
 
Så min födelsedag har vart kanon bra! hihi Kunde inte bli bättre! :) Systers paket ska jag få sen för det har inte hunnit kommit! hahah Så får se vad hon har beställt för nått dåda! ;) Ska bli spännande! hehe




Lyckad dag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0