Tisdag^^

Idag är det Tisdag och uppe med tuppen, nästan! Gick upp halv 7! Hoppa i träningskläderna och åkte ner till gymmet och mötte jennifer! Hahahingen av oss hade kort med oss så vi kom inte in.... lär leta rätt på kortet! men knacka på rutan så en tränare inne på MåBättre kom och släppte in oss! Snällt! så vi kunde träna ändå! hehe Gick kanon bra som vanligt och vi träna och babbla ifatt! hehe blir gymmet på Torsdag morgon också! :) Skönt skönt!
 
Igår fick martin på mina vinterdäck på bilen så idag kunde jag åka bil, igår tog jag bussen till stan och martin hämtade mig sen när jag slutat! Snäll han är! Så ja, dagarna rullar på! Lördag är gallerian stängd så, kommer bli så skönt så en ledig helg! hehe Inte alls så tokigt det inte!
 
BRA START PÅ DAGEN! :)
 
Får bli en gammal bild på mig, mamma och cassi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0