Måndag och massa snö!

Vaknade upp imorse med en massa snö! Trevligt! Igår var jag och martin och kikade runt lite i affärerna som var öppna! Sen åkte vi till sörvik för att hämta mina vinterdäck så vi kan sätta dit dom... hehe men hade tydligen inge kors som man skruvar dän däcket med och martins passa inte så vi åkte och kollade överallt men hitta ingen... helt slut i hela ludvika eller?
 
iaf så köpte vi 2st nya blommor och slängde 2gamla som såg förjävliga ut! hehe så vart mkt bättre!
så vita hästen jag köpte förra veckan! :)
 
Så i natten till söndagen hade vi en dryg Melody... hon bet av martins mobil laddare och min bet hon så snörena kom fram och sluta funka den också! så YES! bra bra haha inte så glad på henne då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0