Underbar helg med finaste <3

Helgen har vart så härligt! Även förkylningen så har det vart så mysigt! Martin överaskade mig med att ha bokat hotell i Tellberg, lördag-söndag! Då jag var ledig på lördagen så vi åkte vid en 10tiden typ från ludvika! Åkte förbi kupolen och gick runt där och kika! Åt mat och sen åkte vi till tellberg! Vi cheka in och sen så gick vi till spa- avdelningen och bada och bubblade och hade det så bra <3 Maten var riktigt god, riktigt mört och härligt gått kött! tröck i mig hela köttbiten för den var så god så vart att rulla därifrån sen! Vi somnade ganska tidigt då jag var förkyld och martin börja på han med att bli det! Vi låg i sängen och kollade på tv och jag somnade mot martin <3 Min finaste <3 Sovmorgon tog vi också! haha gick ur sängen kl 10.00 martin hade kollat när frukostbufen skulle ta slut och det stod 11.30 men så kollade han igen på morgonen och då stod det 10.30 haha så vi fick skynda oss! haha fast sen hittade vi en annan brochyr och där stod det 11.30 så vi hade 2olika tider att anpassa oss efter men vi skyndade oss upp och dom plockade inte bort nått och vi satte där och åt hur mycket som hällst! hehe hur mysigt som hällst <3
 
Sen åkte vi hemmåt igen och åkte förbi dollar och köpte saker till gardinerna som jag skulle sättta upp och sen köpte vi en liten leksaksrotta till Melody så hon skulle bli glad när vi kom hem efter att ha vart borta så länge från henne! :) snart far hon hemm efter att ha vart hos oss ett bra tag <3 Kommer bli lite tomt utan drygisen!
 
Iaf! Igår kom nya julgardinerna och dukarna på platts och en röd filt och kuddforal! Börjar få lite julkännsla! Någon dag snart blir det att ljusstakarna får komma på platts! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cassi

låter verkligen som en helt underbar helg för er :) <3 ahaha aaw ni skämmer bort min lilla kissemisse:* hon kommer ju sakna er jätte mycket :(

Svar: jaa var så härlig! :) <3 Tack för att du jobba! haha hon märkte nog inte äns att vi var borta så pass länge :P
Emelinda

2012-11-26 @ 19:26:27
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0