TJOHOO!

Tisdag! Dagen har rullat på idag! Vart sen lunch så har precis ätit! :) Jobb i 13dagar i strek nudå! Bara att stå i.... Så jobb nu på söndag sen är jag ledig nästa söndag och så jobb fram til jul! Desember kommer gå så fort!
 
Imorgon 07.50 ska jag till tandläkaren.. brrr Inte så roligt! hehe undra vad dom kommer säga denna gång om mina mjölktänder! hehe japp Jag är 21år och har 2mjölktänder kvar! Hade nämligen inga nya under så dom har aldrig lossnat! Nått som gått i släkten! Mamma har 4a mjölktänder, cassi 1 och jag två! haha. dom har byggt på dom 2gånger men ena har släppt på en tand så får se vad dom säger om det... drygt!
 
Igår när jag kom hem så höll älkslingen på att plocka upp nya 3D projektorn! Så snygg i 3D glassögonen! Vi testade även kolla på en film med 3D Vr riktigt bra och härliga färger! BÄTTRE ÄN BIO! ;) haha
 
haha gick inte så bra att få kort på bilden! hehe men jag försökte iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0