Tisdagen!

Imorse efter martin hade gått upp och åkt till jobbet så fick mellan nå rick och kuta runt som en dåre, var som om hon jagade nått och flög upp i sängen och jag flög ur och tände och tänkte att hon jagade en råtta eller mus! vände på täcket och hittade inget så katten skrämde upp mig! usch.... Sen när jag skulle till jobbet så öppnade jag min väska och där ur kryper det en stor äklig spindel upp från.. höll på att dö och mellan undra nog vad jag höll på med... jag kuta och hämta papper och tog med mellan dit jag sett spindeln som ett skydd att hon skulle ta den om det var så! hehe men hittade på den efter lite letande och klämde han lite med papperet så han halta och mellan var nog lite skeptisk hon också och undra vad det var! hha sen fick han ta en tur i toan och blev nerspolad där han hör hemma!
 
Så japp! Trevlig morgon !
 
I helgen var jag och martin till västerås! Lördag, så vi åkte lite efter 9. Köpte lite smått och gått! Svarta glitter pumps som jag ska ha på juldan! en stikad tröja, en lång cardigan och ett linne. Sen köpte vi lite inne på ikea också! En vit helkropsspegel, 2blommor, hehe (A) badrumsmattorm krukor, mugg, sen 3tavelramar som fredrik beställde :) haha jaa tror inte dt var nå mer? ja var en kanon bra dag! Vi åt buffe också som var as gått i gallerian, var sån kö inne på ikea! hehe På väg hem från västerås åkte vi via kopparberg och åkte förbi martins systers grav och tände ett ljus! Var så fint! Så åkte vi till farmors grav och tände ett ljus där också! :) Mysigt med tända ljus på en kyrkogård och det känns så lugnt och frihetsfult (heter det så?) på en kyrkogård!
 
Söndag vart det att åka till johanna och fredrik och hjälpa johanna och baka. Vra gått det och mummsigt! hehe vi gjorde cake pops fast gick inge bra att få de att sitta på en pinne så fick bli i formar istället! åt också under bakningen hehe sen skynda hem igen så vart flamenco och hem och äta fixa sig och så tillbaka till johanna och fredrik för lite kalasande! hehe Fredrik fyllde år igår :) Så har vart en riktigt flöt helg med mkt mat, godis och fika! hehe men sånna helgen är också tillåtna ibland :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0