Måndag/ Träningsverk!

Måndag! Sitter på jobbet igen som vanligt! Imorse gick jag upp halv 7 för att träna med Jennifer på Må Bättre innan jobbet! Så var skönt! Melody har inte fått sovit i sovrummet på några nätter för hon biter i telefonladdarna hela tiden! När martin gick upp fick hon komma in och jag höll koll på henne... först var hon på martins sladd på en gång. jag tog och rulla ihop den och la den på en hylla i sängaveln sen gick hon under sängen och han med sig ett snabbt bit på min telefonladdare sådå jävlar vart jag nte glad. så fick rulla ihop den också och lägga undan... den han hon ta ett bett så nu glappar den... härligt! Bra kattskrälle! så ibland blir man bitter på henne... men snart så ska hon få åka hem till cassi igen! Nästa vecka! Då ska jag köpa 2nya laddare.... tänker inte göra det medans hon är kvar! haha
 
Träningen med jennifer gick kanon bra som vanligt! Vi ska träna imorgon bitti igen! Samma tid och samma platts! haha ;)
 
Så blir det tränings på torsdag också så nu ska vi ta igen oss för förra veckan då det inte vart nå träning! hehe Sen på Onsdag morgon så ska jag höra med pappa om han ska komma hem till mig på morgonen så kan vi ta en långpromenad med hundarna! Så ska bli skojj!
 
snart är det jul! Snart får man plocka upp julsaker och julpynta! Ska bli så mysigt! Längtar! Kanske ska tjuvstarta och redan plocka upp det nu till helgen? 1vecka för tidigt gör väl inget? hehe Få upp de nya ljusstakarna i vardagsrummet! Det ända som inte finns någon adventljusstakarna är i sovrummet... humm undra vad man ska ha för fin där? Måste ju vara någon fin som passar in! hehe
 
Den här veckan jobbar jag Måndag - Fredag! Så är ledig på Lördag då cassi ska jobba! SÅ SKÖNT! Snart blir det jobb alla dagar i december!
 
Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0