Julinspiration!

Är så julinspirerad och vill att det ska närma sig första advent så jag kan börja julpyssa! Så mysigt! hihiKikar runt lite.. måste hitta på nå fina ljusstakar som kan pryda fint hemma! Har köpt julgardiner, juldukar och kuddfodral och ny adventljusstake och stjärna! hehe ska bli så myssigt <3 Förra året satte jag upp en julstjärna och tog fram adventljusstaken på 3e advent! hehe hade inte samma julkännsla då som jag har nu! Börjar nästan bli abstinens om det! haha
 
Så mycigt detta år ska bli! Känner det på mig! Även om jag kommer jobba nästan varje dag hela december! Men ska nog allt ha stängt på annandag jul! Satt ju här förra året och knappt en kotte ute då! Så får jag vila efter Folken istället för att vara på jobbet bakis! Var ingen hitt förra året! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0