Hoppa falskärm, 4000m

 Såg en bild på när jag hoppa falskärm, eller sky daiving som det heter! :) haha as kul! det är 2år sen! Gjorde det sommar 2010! Känns som det var as länge sen men när jag kollar på videon så känns det inte som så länge sen!
Sen den fina landningen vi gjorde var inte så snygg! Vi var nog de ända som ramlade! haha vart nå konstigt med luft bärigheten så vi dunka rakt ner sista metrerna! haha men vad gör det?
 
Kom ihåg när jag skulle berätta det för mamma.. pappa och alla viste om att jag skulle göra det och gruvade mig för att berätta det för mamma! Så dagen innan sa jag det och fråga om hon ville med och hennes svar -Är du dum i huvet? inte ska jag bli med och se dig falla fdrån himmlen och dö... hahah posetv mamma men hon samlade sig och blev med! ;) hahah och så i mitt landande så hade mamma sagt, -Ja Emmis hon kommer alltid med dunder och brak!
 
Absolut nått jag skulle vilja göra om! Bangy jump skulle jag också vilja göra!
 
Nu har min älskling vart här och ätit! Mysigt att få träffa han en snabbis under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0