Hals och huvudverk....

Förkylningen slog till snabbt! Var snart 1år sen jag var förkyld.. fast inte så illa som det var förra gången.. Nu har jag bara ont i halsen, huvudet och så blir jag att kallsvettas tillifrån... känns typ som om det är migrän fast inte lika hemskt som det är... men känner mig inte alls så speciellt pigg och härlig. Snart är iaf Tisdagens  jobb över så känns skönt så hoppas jag att förkylningen försvinner lika fort som det pluppa upp! Tar piller och det bästa echinaforse så hoppas hoppas! Tur jag har life mittemot mig för där finns det förkylningsgrejer iaf! hehe :)
 
Vart ingen träning för mig och jennifer imorse men hoppas på torsdag iaf! Imorgon så ska pappa komma hem till mig så ska vi ut och gå en vända med hundarna på morgonen! Så blir skönt det! Busa med Disse och Trixi :) Nått att se fram emot!
 
Ser fram emot att få komma hem och krama om min fina Martin <3
 
Har även börjat med godisförbud i söndas! Ska ska inte ät agodis förens julafton! borde jag ju klara! hehe Förut hade jag ju godisförbud i 4a år totalt, 1år i taget åt godis emellan sen 1år igen... så höll jag på! så kanske dags att dra bort godsakerna nu igen! När man mår bra äter jag mer så nu när jag har martin vid min sida så har det blivit en hel del godis och onyttigheter så till jul ska jag vara utan godis, dricka går bra, iaf light! haha! :) SÅ nu jävlar! Poppcorn och dippa gurka till helgen ;) hehe
 
Hittat massa fint på Nelly som vanligt! haha :)
Snart är det Julafton, lite över 1månad kvar! Men en sak som känns bra så är jag mer eller mindre är klar med mina julkallsköp! haha Ibland är det bra att vara ute i god tid! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0