Avreagerat mig!

 
Nu på morgonen har jag fått avreagerat mig! Ringde till fossil service avdelning dit jag skickat en klocka för reparation som skulle byta glas! Det gjorde jag för 2månader sen! Jag har jagat dom måndag, tisdag och idag fick jag svar! Bara för att folk tycker man är för ung och skjuter ens saker åt sidan så kan jag ryta ifrån och säga efakt vad jag tycker! De fick val, antagligen byter dom glaset nu och skickar den nu eller så är det bara för dom att skicka en ny klocka! Japp han jag prata med sa att dom skickar klockan idag så jag har den om någon dag! att man ska behöva vara på de som en igen och få dom att förtstå att så får det inte gå till... så grrr  men är mkt nöjdare nu när klockan ska skickas idag! hehe jappp
 
Igår kom även min avi till cassis lägenhet? snacka om att ta fel postlåda haha men jag fick ut min halloween klänning som är en aning försenad! men testade den och den passade! hehe men vad ska jag ha den till nu? kasst..... ska höra om att skicka tillbaka den eller sälja den? får se!
 
Tralla laaa! :)
 
Snart är det fars dag! Vad ska man hitta på då? humm.... 11/11 är det! :)
 
Det här vinstället fick jag hem för några dagar sen till butiken! Tyckte det var lite smart så! haha så har min sin vin box att ställa i ett ställ och så ställer man vinglaset under så slipper man krångla ;) smart TIPS! haha :) Finns på smycka i ludvika ;)
Igår han jag kuta in på nova outletbutiken och köpa röda panellängder som jag kan ha nu till jul! snyggt! 6st längder! från att ha 1par gardiner i varje rum till att ha många fler! haha 5st fönster i vardagsrummet! Trevligt längtar som fasiken till jag får plocka upp julen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0