Adventsljustakar!

 
Onsdag! Jobbig fm men då kan ju bara resten av dagen bara bli bättre?
 
Idag när jag stängt blir det mat mys med tjejerna! haha Vi 4a +mammorna och bäbis!
Alltså, jag, cassi, mamma, Milla, Emelie och Birgitta och så hoppas jag att Lovan blir med! :) Vi ska gå och käka någonstan och mysa lite! Var länge sen! Sist vi hitta på nått alla så åkte vi på krysning och det skulle vi ju göra om igentligen! :) var skojj!
 
Efter maten blir det BIO BIO BIO! Efterlängtade bio! Ska bli supermysigt och roligt så hoppas verkligen att sista twilight filmen är en suscé! hoppas!
 
Igår när jag åkte från jobbet var det direkt till coop konsum och hämta ut min paket! hihi så äntligen har mina ljusstakar kommit så nu är det bara att vänta till 1a advent så åker de fram! Men vart kanon nöjd iaf och vara bar atvungen att packa upp en och sätta igång den så jag fick se hur det skulle se ut! =D
 
Aaaa Vart kanon nöjd iaf! :) hihi Snart dags att plocka upp allt! Och sätta upp de röda panellängderna! KOmmer bli så fint! Och få sätta upp de röda hissgardinerna i köket! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0