Torsdag och solen lyser!

Torsdag Torsdag Torsdag! Gud så fort det går allt! Gick upp 7imorse.... Fixade håret och så satte jag mig ute på balkongen och njöt av solen! SÅ skönt så satt där till en 9tiden då jag sminkade mig och fixa innan jag skulle till jobbet! Så stod jag utanför gallerian och njöt av solen innan jag skulle gå in men det var kämpigt att ta sig in när man vet att man inte kommer ut förens kl 6... attans haha! Ja men fick njuta av solen på fm iaf :)




Igår var jag lite duktig! hehe Åt mat sen drog jag ut och skulle springa medans martin kolla på fotboll! Var bara det att attans vilken håll jag fick. är inte det smartaste att äta innan man ska springa! hehe men vart att gå snabbt iaf och så kom jag igång lite mer mot slutet och kunde springa utan att få håll på en gång! hehe så var skönt och helt okey väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0