Snart HELG!

Denna helg blir det LÅNG helg! Inte alls så tokigt^^ hihi snällaste syster tar lördagesns jobb pass åt mig så får jag ligga kvar i sängen och gosa! Inte alls fel inte. Ska bli så skönt!

Igår efter jobbet skulle jag, johanna och cassi iväg och äta suchi men de hade tydligen semesterstängt så det var bittert det! haha så fick inte bli nå suchi! hehe vart subway istället! ett säkert kort ;) Sen vart det att kika runt på Åhléns! Sen åkte jag hem och så kom jag på.... jag ksulle ju åka till solariet först och sen hem så vart att sätta sig i bilen igen och sola... haha vart en snabb solning....

Fredag Fredag!
4a timmar kvar! hihi Tiden kommer nog gå kanon fort känner jag på mig ;) fått en avi.... ska hämta ut en paket från posten och det väger 8.8kg... yes! vem vill bära? humm.. varför kan det inte komma till butiken istället...  men men. sånt är livet? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0