Ny vecka då!

Hejsan Hoppsan! Ny vecka! Måndag vill säga. Var länge sen jag skrev här... Har haft ledig helg tack vare syster som jobbade lördag åt mig! Så var så himmla skönt!

I fredas åkte jag och martin och lämnade in min bil och handlade så vart det taco mys! lördagen var en lugn förmiddag. vi var ner på stan så var in till cassi och hälsade på inne på smycka. Så duktig hon är<3 sen var vi till lopisen och kikade runt lite! hem till martin sen åkte han och skulle leka krig, paintboll och eftersom jag inte hade någon bil så skjussade han mig till mamma så slapp jag vara själv och inte känna att jag inte kommer någonstans! hehe så mamma och jag satt och babbla, jag satt med ipaden och hon med sin dator. Så sociala klubben! ;) sen kom vi på att vi skulle till nisses och sen sola och så åka och hämta min bil som var klar lagad! så trevlig trevligt! så åkte jag hem till mig och pysslade lite. städa och satte upp 2 tavlor och sen budskapsord som jag fick av emma och igel förut och nu fick jag upp de! så nöjd! ;)

På nisses köpte jag en plastblomma som jag tyckte var så fin så kom på att jag ska ha en sån på säng gaveln istället för en riktig blomma som bara dör när den står där för den får inge solljus på sig eller så! hehe och så köpte jag en platt stenhjärta som det stod, -Värdens bästa farmor...

Martin kom hem från paintbollen vid en 6 så jag åkte då och köpte pizza och sen till han och kollade på inspelt fotboll, djurgården hade spelat vid en 4a och han var ju inte hemma då! haha så vart det film och godis! Usch så mkt godis man har ätit i helgen! hehe

Söndag- vakna brevid finaste! ta det lugnt och bara njuta! Suttit ute i gräset och så vart det försök på att fiska, fast vart ingen fisk men attans så bra jag var på att hacka mask! haha


tavlorna syns lite där bakom som jag också satte upp!
Men satan vad jag fick krångla med att få upp orden! haha fick stå på mitt rumsbord och nådde knappt upp men efter lite krångel så fick jag upp orden på väggen där jag ville ha de! haha


Har vart en kanon bra helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0