Måndag! Vart en underbar helg

Haft en kanon bra helg! Fredas var jag med fillan! vi gick en sväng på marknaden.  vi åkte till sybilla i marnäs och köpte mjukglass. satt där och babbla sen kom vi på att kanske är bra om vi äter något så vi åkte och lämnade bilen för att ta en promenad istället! men då vart vädret inte så roligt så vi tog oss till milano pizzeria och käkade där! satt ute gömda under ett parasoll... det regna haha ja mysig kväll vart det verkligen! så fick vi snålskuss av martin hehe vart för kallt att gå!

Lördag, jobb sen direkt till räffsnäs och spela fotboll.. var lika kul som vanligt och skönt att få springa av sig lite! Så dog jag första doppet för i år! var inte allt för kallt så hehe sen åkte jag till martin och vi låg ute i gräset och sola och prata sen vart det subway med johanna och fredrik! och lite marknad på det också! hehe så köpte en griffeltavla som var as söt som jag ska ha i hallen! :) sen på kvällen vart det film mys hos johanna och fredrik! Trevligt :) +så kollade vi på sista poängutdelningen på stora melodifestivalen (kan inte stava till eurovisen eller hur det nu va) och såg när Lorren van så var ju super kul att sverige tog hem årets seger!

Söndag vaknade jag as tidigt! Fint väder och inte ett måln. Så var ute i solen hela söndagen! marknad idag igen hehe innan vi skulle iväg och käka i gladstjärn för att fira morsdag! Var super trevligt och gått så det var med martins familj. På kvällen vart det att åka till mamma och fira henne och fick grillat och tårta! Så kanon bra dag har söndagen varit så nu väntar jag på helgen igen! hihi :D



Förra årets HALLOWEEN! så jävla bra dag/ kväll på alla sätt! =D hihi



Du gör mig så glad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0