Härliga Lediga dagar!

Ingen sovmorgon på lediga dagar inte!

Måndag när vi stängde 3 var ju så skönt! På kvällen vart det grillat hos mamma och umgås med dom och så var martin med! :) Sen sent på kvällen bestämde jag mig för att följa med och fiska!
så på Tisdag morgon gick jag upp 05.00 gick bra och typ lite efter halv 6 satt vi i bilen på väg till någon sjö... var kallr i början på morgonen men efter en liten stund och sittandes i solen så var det dunder skönt och härligt med att sitta där och sola! Tyckte det gick bra för alla att få fisk! Johanna fick fisk så fort hon kasta i spöt! Sån tur hade inte jag... fiskarna bara jävlades med mig... det nappa men ingen ville med upp.... hehe men efter ett tag så fick jag 3st regnbågar! Så var överlycklig! hihi fick en ganska så stor också så inte alls så fel! Vara ute i det fina vädret! Fattades bara lite eld och grillning!

sen åkte jag med till martin och vi båda somnade lite i solen och så spelade vi kort ute och tog det  bara lugnt tills vi fick ryck och ville ut och grilla så vi grilldade korv och pinbröd och marsmellows i skogen! Var inte alls så tokigt det! :)



Riktigt mysigt och skönt väder och härligt att sitta där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0