BRA BRA KANON DAG!

Gick upp väldans tidigt idag! 06.30 hehe Lite pömsig i ögonen men efter ett  tag kom jag igång allt!!  Varför jag gick upp så tidigt var för att fixa mig och göra mig helt klar för kl 8 så åkte jag till besiktningen, ombesiktning på min lilla bilså tänkte att det är bäst att jag är helt klart för man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta innan man kommer in när det är drop in.... Men det gick kanon! prick kl 08.00 kom jag in hehe så gick klockrent och den gick igenom nu utan problem! Så känndes så skönt att ha det klart så slipper man oroa sig mer för det!

Så klarfixad och allt. men åkte "hem" gick en promenad och fick lite frisk luft sen in och äta frukost och kolla på tv.! Så vart en väldigt lugn morgon med mkt gjort! hihi Så hoppas dagens jobb susar förbi så kl blir kl 18.00 då det blir fika med vännerna! Super duper!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0