Sommarfrächt!

Igår gjorde jag blonda slingor i håret (med en del hjälp att få ut slingorna ur den grymt snygga hettan) jaa vart helt okey.. igårkväll hade jag välldans ångest.... men efter att jag fick dusha imorse och fixa så vart det att kännas bättre!

I lördas tog jag även ut extensionen.... var välldigt pilligt men det gick... Bästa verktyget var en tång som man kunde klämma och trycka på limmet som satt i varje slinga så gick det lätt att dra ur det!

Bild från igår och bild från idag! Tror det är ljusare på bilden än va det är i verkligheten! :P och måste verkligen toppa mig och så! hehe bra slitna toppar! Ska även upp till sisurshand och köpa en ny dunder hårinpackning! Känns som om det behövs!

Lite sommarfrächt och nu ska jag inte färga håret nå mer och låta solen göra resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0