Skakis... drrrrrr

Snart är fredagens jobb över och snart fika med flickorna! blir supermysigt med bara fiksen! ;) Superduper! Har haft en dov huvudverk hela dagen men nu börjar den försvinna (kan det vara chockladen jag trök i mig?) har inte dryckit 1 ända glas med pepsi idag så kan nog vara därför huvudverken pluppa upp.... är ju som sagt lite sockerberoende och blir lite skakis om jag inte får mitt socker.... eheee

Iaf är lite skakis för jag gjorde hål i örat på en flicka! Hon ville så järna ha hål i öronen så vi skulle göra båda samtidigt och hon ville så järna ha men var så rädd att det skulle göra ont... så fick hålla händerna i posetion och försöka få ett ja av flickan att jag skulle trycka av. Hon ville men så nej, nej, nej, nej... - jag. ska jag ta bort så får du känna efter. Gör ju inte hål om flickan inte vill ha men hon ville att vi skulle testa igen så satte fast "pistolerna" på rätt platts igen och av att hålla armarna uppe i en stilla position blir man helt skakis i armarna. Vi skulle räkna till 3 alla ihopa men njeeee så sa mamman att jag skulle trycka av när jag kände.. brukar gå lättast när man gör det när dom inte är tänkta nu blir det på 3 typ. så började prata om hennes djur Molly som var en hamster så hon glömde nog lite bort vad vi höll på med så då tryckte jag av (en lite otäk kännsla av att göra det) men när jag sa att nu har du hål i öronen och sa att det vart superfint så vart det värdens flin i hela hennes ansikte och hon vart superglad av hennes första hål i öronen. sköt båda samtidigt! Kännslan var så skönt när hon flina och var så stålt över sig själv!  och hon tyckte inte det gjorde ont! Så söt unge! Så aa vart helt skakis i händerna efter det! hehe Men hon vart så fin och valde ett par rosa blommiga örhängen!

ja iaf 60min kvar sen blir det stängt! :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0