Min engelska suger....!! FREDAG på svenska


Tänkte skriva fredag på engelska men fick inte till det! Attans.... heheh

IAF! HEJSAN!
Idag är det fredag.... Låter superduperskönt och fint väder är det ute också! Kan ju inte bli sämmre! Sovit kanon inatt! Vaknade pigg och glad imorse! Gjorde ordning mig och åt frukost sen åkte jag bil ner till stan och tog en promenad omkring här på stan och fick sån härlig sol på mig! Var riktigt skönt och härligt med solen!

Igår var syster här och hällsa på så det var så trevligt så! Finns alltid mkt att prata om och så! är fortfarande konstig i hyn i ansiktet och på bröstet så lär försöka få tag på mamma på FB och fråga vad jag kan ha fått reaktion på..... om det är nå nya piller jag börjat ätit eller va det kan bero på!




Nya toppen fick åka på idag! =D hihi

Har nu fått tag i mamma och prattar om min irriterande hud! humm!
Senare idag kommer pappa hit och sällskapar!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: tihi tack emmis! :*

2012-03-24 @ 20:49:28
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0