Lördagen!

Lördag och snö... va?

Igår efter jobbet vart det att få med en som ville ha snål skjuss till pappa och anna och det var ju sigge! Han fylde 20år igår så fick sitta i bilen och vänta medans han skulle in på systembolaget! Grattis lille bror ;) Även skulle farmor ha fyllt år igår också!

IAF.... Fick sån kanon god mat och sen tårta på det... min mage var så proppfylld och jag var så mätt och illamående för jag tryckte i mig för mkt av det goda! ehehe vart kvar och busa och gosa med vovvarna och kolla på lets dance så kom hem ganska så sent så är lite tröttis idag! Men snart är lördagens jobb över och så skönt! och pappa böt bil med mig igår när han var in till stan och satte dit sommardäcken så nu ser han så glad ut i gen min bil! Men imorse var det snö.. hehe jaja det smällter bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0