Helgerna går för fort!

Måndag är det idag igen! Helgen flyger i väg för fort! Fint väder har det vart så inte alls tokigt!

Effektiv måndag än så länge! Gick upp lite efter klockan ringde... fixade mig och borsta igenom håret typ sen orkade jag inte göra nå mkt mer.... så städade lite inne på toan sen diskade jag en hel hög med disk och sen gick jag ner till jobbet! var lite kallt och ångrade mig att jag inte tog mössa på mig! Blåste kallt på öronen!

så trevligt trevligt! På onsdag direkt efter jobbet har jag tvättstuga.... lyckades boka en annan dag än fredagar eller lördagar! haha Så bra bra !


Har kört fast..... vet inte vad jag ska skriva!

BAbabblablaaa babbelblabblaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0