Gröna fingrar?

Kan erkänna att jag är så dålig med växter och att mina växter ska få en lång existens är ganska omöjlig.... MEN...... Jag har blivit bättre!!!!  hihi Är superstålt att min orkidé snart kommer blomma igen efter årtionden i dvala..... Fick en superduper fin vit stor orkide av vännerna när jag öppnade butiken och den var fin välldigt länge innan den tappade alla fina vita blommor men nu har en helt ny pinne kommit upp efter att jag har ställt den bakom gardinen för att slippa se den så tråkig och så är en helt ny pinne och en massa knoppar!!! Fy satan så grym jag är! hahah Min första orkidé som kommer upp igen ;)


blommor har aldrig vart min starka sida....

När vi var små så hade jag och cassi planterat varit äppelträd i en kruka som vi skulle ha i våra fönster... men cassis började komma fram och växte som fan medans min stod helt stilla och knappt titta ur jorden så kom vi på att cassi skulle ta hand om mitt äppelträd också... och det gjorde hon men varje gång vi bråka eller var sura på varandra så åkte äppelträdet ur hennes rum och fick stå på golvet i hallen utanför.... hahahha Sen när vi hade blivit sams igen åkte den in på hennes rum igen och sen nästa gång vi vart osams åkte äppelträdet ut.... Mamma och pappa kunde lätt se om vi bråka eller var sams för stod äppelträdet  utanför hennes dör på golvet så var vi osams! hahaha

Bra tecken! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Cassi

haha vi var så jääävla söta :D

2012-03-16 @ 13:21:31
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0