Fredag Fredag Fredag FREDAG!

Sovit så bra inatt! Härligt och inte rivit mig nått!!! igår natt somna jag ju på spikmattan och hade den brevis mig hela natten och rev mig på knät och benen! hehe smidiga Emmis!

Hoppas denna dag går fort! Men det brukar det ju göra så! :)



pratar med mamma på Fb! haha hon är så söt! Hon skriver med STORA BOKSTÄVER HELA TIDEN OCH VILL HA DET SÅ! gud va drygt! hahaha Knas! Så här lång tid har jag aldrig varit utan mamma! Hon har vart borta som längst 2 veckor +någon dag men nu har hon vart borta i mer än 3veckor! ojoj <3

Sovit så skönt så utvilad och pigg men attans så han jag inte diska imorse... jag som trodde det skulle bli tradition att jag gör det på morgorna! hehe nera hade hunnit om jag inte hade bestämt mig för att vattna blommorna och plocka bort alla döda rutna utslagna blommor så de nya knopparna kan ta platts! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0