TISDAG! IMORGON LEDIG!!! LEDIG LEDIG!


inte så ofta jag är ledig! Men imorgon är stan stängd så imorgon är jag LEDIG LEDIG LEDIIIGGG!!!!
KANON!

Har även lagt upp lite kläder från garderoben upp till tradera! hehe spännande så får se hur detta går! :) Men börjar lära mig lite iaf känns det som! hehe så får väl se! :)

har så himmla mkt kläder i garderoben och hur mkt plagg som hällst som lapparna sitter kvar på så dags att försöka rensa! :P


Kolla in här så kommer ni till min auktion!

Känner mig duktig! behövs verkligen rensas ;) hehe ska även ringa pjantbo och höra med dom idag igen! :)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hahahah ibland får man till det ;) <3

2012-06-05 @ 13:12:34
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0