Mitten av veckan!

TYp jappp!! hihi snart är det bara, torsdag, fredag och lördag kvar! :) tiden går fort! Igår var det att åka och köpa tapeter och så! hehe skojjj! Flyttat ur allt från sovrummet. SÅ nu står det en dubbelsäng i rummet brevid som tar upp mer eller mindre hela rummet! Jaja sov bra där iaf så :) så första gången i mitt liv har jag spaklat! hihi duktig jag känner mig och roligt att få vara med! hehe ;) tror jag hittat samma tapet bakom den gröna tapeten i sovrummet. Det är lika som sitter i tket nere! SKOJJ! dom lär verkligen ha gillat det mönstret och fägen! ;)



så nu längtar jag tills kl blir 6 så jag får åka hemåt! :)

Onsdag Onsdag!
Nästa helg så är det midsommar! SÅ roligt hihi ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0