Måndagen är här!

Japp! Måndag idag! Ny vecka :)

Helgen har vart kanon! Igår, söndag vart det att städa lite och vart duktiga! haha :) Så vart det upp till Lyviksberget och kolla runt! Köpte vit och svart present snöre! sen vart det hucks flux att vi skulle åka och fiska! Gädda denna gång! fick ingen fisk... martin fick upp en gädda som han släppte i igen!

Jag enligt vanlig ordning fastnade med draget vid ett fällt trä som låg i vattnet... som sen martin drog av linan när han försökte få loss det. så man såg draget eller va det nu kallas längst up på trädet som låg ner så jag började klättra ut på trädet! Martin filma och hoppades om att jag skulle ramla i! haha men det gick så bra så.. fick tag i draget och kastade upp det på land och försöka vända mig och vart vigligt så la mig på trädet. doppade knät i vattnet men mer blöt vart jag inte så klarade av mig utan att plurra! hhaha Vart en kanon bra film också ;) hehe

efter det så fick jag värdens knutar på tråden.. ett ända trassel! hahahah så martin fick skära av linan för det gick inte att få upp! Japp jag kan det här med trassel och sånt jag! hehe

Kvällen vart det att kolla på Big Brother! Rätt människa vann så det var bra det! hihi

Idag så har Linnea vart förbi så var trevligt att få en pratstund med henne! Var inte igår det så var roligt att träffa henne :) Så planerat in en frans och bryn färgning så får se när det blir av! ;) Men nu är jag kissnödig så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0