LA-festen är igång! :)

Fredag Fredag Fredag!!! Så skönt! hihi sista 8a timmars dan denna vecka, bara 5timmar imorgon! hihi :)
 
igår åkte jag hem direkt och sol och härligt väder var det ute då allt! Såå kommer jag hem så sitter Martin ute på altan eller va det heter och driker öl i solen! Jaa det såg härligt ut! hehe sötisen! Så vi satt där ett tag s en innan vi tog bilen ner till stan... åt på Flamenco och gick upp på stan. köpte 3dagars band så nu har jag ett grönt inträdes band runt handen.... snyggt! hehe så vi kollade på dom som sjunger Dansa Pausa! haha var bara den låten jag kunde så :) Vi trffade på Milla, sibban, emelie och tim och lilla söta Lowelia som såg ut att stortrivas i barnvagnen med hörselkåpor och så! Såg rikitigt härligt ut! hihi :)
 
så vi var kvar där tills de sjöng låten dansa pausa sen drog vi hemmåt! hehe :) då det vart att kolla på Fotboll! Vart en sen kväll... gick och la mig vid en 12 men men det funkar juu det också ;)
 
Detta är då Lowelias fossingar! hihi som Johanna har tagit! Så söta hihi så dessa får stå för bilden för denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0