FinFint väder!

Torsdag Idag! Solen lyser och ser ut som att det blir fint väder idag men det blåser lite mkt va? tycker iaf jag att det gör! hehe ;)
 
Idag börjar Ludvika Festen så får se om man ska ner dit nåt ikväll och kika! Tydligen fotboll ikväll så lär vara hemma kvart i 9e ;) hehe jaa jag börjar förstå mer och mer spelet iaf så det är ju posetiv! Lär lära mig tilld vi ska kolla på fotboll i Stockholm! så bara att öva på att fatta! hehe
 
Igår vart det stress! Fast rolig stress... kom hem, åt mat och så sen 20i 7 kom vi på att åka upp till jysk och kolla på en hall, sittbänk eller va det heter! så vi åkte upp fort som attans och vart en sån. köpte en svart som vi sen pysslade ihop.... jag började men martin fick hjälpa mig för den var bra konstig! hehe höll på att bli tokig när jag skulle skruva fast en skruv och den tog alldrig.. skruvfan var ju för kort enligt mig men hade tydligen "brädan" åt fel håll.... hehe funkade bättre när jag vände på den!  skruvade även ihop skåstället. så höll jag i hatthyllan medans martin skruva upp den... fick en hel del roliga skratt hehe
Så nu är hallen målad och klar! :) så kanon! hihi Även nyckelskåpet kom upp! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0