Trappan!

Vi har ju hållt på att måla trappan vit. och nästa steg med trappan var svarta halkskyddsmattor eller kanske trsppstegsmattor det heter? hehe jaa men iaf så har vi beställt svarta sådana saker och imorse hade jag lite tid på mig innan jag skulle enr till stan och öppna så satte dit några så några kvar bara! Men vart riktigt snyggt så supernöjd!
 
Så ska försöka få det klart när jag kommer hem! :) men får se kanske lär bli en as snabb vända till blge idag efter jag stängt.... måste nog rättare sagt! hehe
 
Några trappsteg kvar men inte många! Går fort hihi! Iaf efter att ha krånglat med de 2 första typ så fick jag in snittsen ganska så bra! hehe även haft måttband så den hamnar på mitten! ;) Öjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0