Tisdag!

Idag är det tisdag! hoppas dagen rullar på! Ikväll blir det bio. Nya batman! GUD SÅ KUL! hihi
 
Igår var det jobb som vanligt! Cassi var här nere och babbla!köpte fika och så babbla vi på! Efter stägning han vi med Åhlens en snabbis och sen kom jag hem till färdig mat på bordet! Mysiga fina Martin! Han hade dukat och tänt ljus! Ja så härlig människa han är <3 Tog bild men det får komma upp senare någon dag! :)
 
I helgen vart det fotboll och sen film och lugnt! Vart en lugn och skön helg som behövs allt! Lite solning också! hehe men det blåste så mkt så lindade in mig i en filt lite då och då! hehe
 
 
Japp mer vet jag inte vad jag ska skriva! Längtar till stägning iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0