Stockholm!

Underbara dagar med min Fina Martin i Stockholm! Har vart kanon!
 
Söndas morgon skjussade cassi oss till stan bussen gick 9.00 till blge där vi sen böt till tåg! checka in på hotellet och tog igen oss lite där innan vi skulle ut på äventyr! åt mat och shoppade! hittade en del saker! Äntligen en ny skinnjacka! så som jag har letat! gick runt och myste. åt supergod glass! Jaa bara strosa runt i affärer och hade det så bra! Måndagen vart det full fart! Skansen och kolla på  alla roliga djur! Så kul att se! hehe kännde mig som ett barn på julafton! där var vi bra länge och kolla och så! kanon! sen tillbaka till hotellet och fixa och så dra och kolla på Djurgården mot skeleftio (hur nu det stavas) på stadion! Var roligt. tiden gick fort och synd nog att DIF inte tog hem segern när de ledde så länge. det var i slutminutrarna som skeleftio kviterade.. jaja de förlorade inte iaf. oavgjort! men men mkt folk var det och roligt att sitta där. har aldrig vart på fotboll förut så det var nytt och spännande! och mkt svordommar på läktaren! hehe
 
Allt har vart så bra!
 
Tisdag vart det att sova ut då jag nästan sov ända tills kl 9.. var länge sen jag sov så länge! fixa sig och så ner till frukost buffen! mmmm sen bestod dagen av shopping! hehe den första butiken vi var in på var en heminredningsbutik! Fanns så himmla mkt snyggt... köpte sten ljusstackar och ordet Love i sten också! jaa tänkte inte på att det skulle väga så mkt så vart en hel del att bära på! hehe men det klarade ju martin utmärkt <3 hihi
 
måndagen var det strålande väder och så skönt och fint så fick nog tillock med lite solbränna på axlarna! hehe
 
Lite blandat med bilder! Jaa skansen var riktigt roligt allt! hihi Söta djur!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0