ONSDAG! WÖHOOOOO

Redan onsdag! Känns så skönt! Skönt att det bara är idag och imorgon kvar sen har jag helg! Snällaste syster jobbar Fredag och Lördag åt mig så då får jag vaar ledig! hihi Ledig tid med Martin! :) Ska bli skojj!
 
igår kollade vi på Fotboll och Djurgården vann mot göteborgslaget så det var ju skojj :) hihi 3-2  kollade inte hela matchen.. höll på att plocka och fixa med skor och sånt roligt! tvättade även lite! så Göteborg gjorde 1a målet sen när jag kom in så låg ju Djurgården på 0an haha så sa jag att nu kommer jag och kollar så det blir nå mål för djurgården hahaha och så gjorde dom ett typ precis efter jag sagt meningen! Vilket flyt ;) hehe
 
efter fotbollen vart det bad, inte utomhus men innomhus! :)
 
 
jaa vart en bra vecka som vanligt och så! Undra vad man ska hitta på, på ledig tid! hehe imorgon kanske det blir fiske, grillning och så direkt när jag slutat! Roligt Roligt ja! så hoppas att vädret inte sviker! Vill grilla pinnbröd :)
 
just nu så står jag ju iaf på min vanliga plats på jobbet! :) Igår var cassi hit och sociala. hon gick och köpte subway och jag hade matåda så vi satt och åt ihop och hade det trevligt! :) hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0