ONSDAG! Nytt projekt!

Idag är det onsdag! Skönt att veckan rullar på! :) Hoppas dagen går fort och att vädret blir okey tills jag slutat för då blir det att sparka fotboll direkt! hehe Skojj! Känns som evigheter sen så det ska bli roligt allt!
 
Igår efter jobbet åkte jag till dollar och kikade. köpte lite ljus, ljusfat och så vita dekorativstenar! japp! Sen hem... plocka upp det och så mat!
Sen började vi att måla! haha Martin var under dagen och köpte vit färg till trappan! hihi roligt! Så nu är vi i full gång och håller på att måla! Tvättat och ruggat upp ytan så nu målar vi.... målade till en halv 11 jag och så duchade jag innan sovtime. så skojjj!!! Får bli fortsättning med målandet efter fotbollen.. iaf lite! Martin kommer säkert måla lite under dagen också :) Ska bli skojj att se resultaten! hihi
 
Längtar oerhört mkt tills på Söndag! <3
 
Imorgon torsdag så blir det att åka till pappa och anna och få mat. vi ska bla äta kräftor! Mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0