Ny vecka och strålande sol^^

Måndag idag då! Härligt väder men attans vad helgen går fort.... Men vart en kanon bra helg!
Sol igår så nu är jag bränd på ryggen! hehe så nu har även jag fått lite sol på mig!
 
Så igår vart det ingen sovmorgon. kan inte sova länge... hehe så gick upp typ vid en 8a så jag och martin satte oss på balkongen och åt frukost. Sen la vi oss i solen och solade! Så skönt och härligt väder! Värmde så skönt! plockade hallon också. rev mig i hallonbuskarna så ser ut som emo på benen! hehe snyggt! Sen åkte vi ut till stugan och la oss och solade där lite! och tänkte ifall amn kunde bada men vart inte bad. hehe räkte att sola där! :) Sen efter det vart det att åka och hällsa på en snabbis hos martins mormor och morfar och där var johanna och fredrik och gjorde saft! Duktiga som dom var och gått var det också! Vi kom i perfekt thaiming iaf! heehe
 
sen vart det bio. Ace age 4 så bra! Så roligt så nu har jag sett den! Jag martin och barnen typ! hehe nera var lite äldre där också som tur var! sen vart det fotboll på tv!
 
Så måndag igen är det! martins semester är slut så han åkte tidigt imorse!
 
mmm hallon! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0