Nu är det FREDASMYS! "snart"

Snart är det dags för stägning! Några minuter kvar bara! hihi ska bli så skönt att få åka hemmåt! Lite tröttis idag vart ganska sent igår! Vi fick besök av Danne och hans bror så vi kollade på nya americab pie filmen och efter filmen vart det biljard. jag sög inte lika mkt denna gång! Börjar lära mig att träffa bollen iaf! hehehe ;)
 
Skrev med Emma och martin och typ samtidigt gjorde dom samma gubbe! hehe så fick dom glasögongubbe tillbaka från mig! Båda två hehe tyckte det var lite roligt! =D
 
 
hahaha japp! Idag istället för tacos så blir det tacopaj! hehe får se om man lyckas ;) men det tror jag allt att vi gör!
 
 
Ha en bra fredag alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0