Lördag!

Bruce Springsteen!
Pappa, Anna, Cassi och Maja var i Göteborg igår och klollade på Bruce Springsteen and the E-street band! Så AVIS! Ville ju också vara där och kolla på han! så bra! huhu får hoppas han kommer tillbaka nå mer så då banemig ska jag på han och kolla! Var så länge sen jag var där i ullevi och kollade på han! hehe Pappa ringde lite efter 10 och berättade allt! hihi han är på jobbet nu! Han började 6imorse och han precis i tid till jobbet eftersom konsären slutade vid en 12 tiden i natt i göteborg! haha han kommer nog sova gått efter jobbpassat! hehe ;)
 
Igår så efter jobbet vart det fotboll! Så härligt och så fint väder det var! Skönt att springa av sig! Har lite träningsverk i benen idag! hehe helt slut! så efter vart det Ice Age 2 hehe så roligt! Längtar tills jag får se 4an! hehe
 
Får se vad idag har och bju på! Var ju inte så fint väder som man väntat sig! Vart är solen nudå?
så detta har jag på mig idag! hehe en vit klänning från barnavdelningen på Lindex! japp passar fin fint det! hehe fast vart att sätta upp håret.. har inte orkat fixa det imorse och såg så risigt ut så uppsatt fick det bli! :) så målade jag tånaglarna nu nyss! bara dom synliga när jag har skorna på mig så lilltårna fick inte bli målade hehe :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0