JAAA... men så klart!

Idag lyckades jag bra allt! viste att jag skulle göra det nångång men idag vart det! höll på att plocka i skåpet med dopsaker så låser jag och kollar in i skåpet och där ligger mina nycklar till skåpen i skåpet! YEY men tur så finns resärv nyckel! hehe
Men eller hur ligger nycklarna snyggt iaf! ;) hehe
 
Så bra bra! hihi Vart en bra dag änså länge så kl 13.00 ska jag och martin luncha :) blir coco thai mumms mumms allt! hihi
 
Igår när jag slutata och var hemma och höll på att sätta upp en hängare eller va det heter i badrummet så fick jag ett sms av jennifer -mmmmmm smet...      Snacka om att man blir påverkad för då höll hon på att göra muffins! Så var också tvungen att göra det... heheh så jag också får äta smet så jag gjorde muffins... Några vanliga och några chockladmuffins och så hade jag i hallon i muffinsarna men måste skaffa bättre formar eller nå sånt för de växte på bredden, inte på höjden! hehe muffinsformarna var för klena.... men men dom vart att smaka helh okey iaf! Sen kom pappa och anna och hällsade på! Pappa tog med sig min fiskeväska som jag hade när jag var liten! hehe så bjöd på muffins och kaffe! jag och martin fick en present för ihopflyttningen! hihi gulligt =D tackar <3 Så fick även anna igång på våran potatisskalare maskin! den fick vi av mamma och anders och när vi skulle använda den fick vi inte igång den! hehe men man måste ta i med lite vold så då gick det hehe ;) så vi satt ner och babbla lite och så sen åkte vi ner till kyrkogården med pappa och anna. Farmors gravsten hade kommit på plats nu efter en välldigt fördröjning. dom hade tydligen glömt stenen där dom gör stenarna så men nu äntligen är den på platts! Så fint så! pappa hade även planterat blommor så han hade fått till det bra också! ;)
 
Nej nu börjar min mage knorra nu vill jag att klockan ska bli 1! Sen är det jobb till 6 sen tar jag helg! UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Cassi

HAHAHAHA fan vad du är duktig sis!!

2012-07-05 @ 12:35:43
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0