Dry SHAMPOO

Tur man har hällsokost några fotsteg framför mig så då är det bara att gå över om det är nått! kände att håret började se lite flötigt ut... mitt hår är friskare än vanligt vad det brukar vara och blir lättare och lättare att se mer glansigt och fett ut! hehe så tog med mig deras dry shampoo som mamma säljer på life! Testat den och tycker den funka kanon och så luktade den välldans gått också! det är kanon bra det ju ;)
 
Så inte alls tokigt! hihi
Stod nyss bakom och toppade bort lite slitna toppar! hehe bra att man är sin egna chef allt ;) hehe finns både för och nakdelar men att klippa håret lite på sig själv på arbetstid är väl inte så tråkigt! hahah ;)
 
snart får jag åka hem till min finaste! :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0