SWEET

Idag var det onsdag igen då! Veckorna går så fort! :)

Igår slutade man tidigare...
Var på nå ställe inne på abb där det börja brinna och farlig rök, blbblbaa hängde inte med så mkt men de varnade folk att vistas utomhus att man skulle hålla sig inne! Så hela galerian fick stänga av ventelationen och så.. men kl 17 vart det att vi fick stänga igen allt! Så fick skjuss av marcus hem. En av alla dagar som jag inte tog bilen så får man inte vara ute? haha otur. ja men det var skönt att få komma hem i tid. så fixade lite med toffsarna som jag hängde på gardinerna! Gråa! hehe

Kollade på film (jävlar! glömde filmfanskapen hemma som jag ska lämmna tillbaka till hemakväll idag..) får bli en biltur efter jobbet då! Gick ner idag. var skönt att få en promenad innan jobbet! Inte för att det är långt hehe skönt ändå!

så jadu! idag ska jag försöka städa här på jobbet.. är så stökigt så får ju panik... hehe saker överallt! ojoj.... plockade bjórt all julpynt igår så ingen jul kvar här! :) Känns skönt att ha det borta! Snart är det sommar ska du se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0